Wij zijn HL Recruitment

Over ons
HL Recruitment is ontstaan in 2025. Tijdens Daan Loohuizen (Eigenaar) zijn stage (2021) hielp hij de eigenaar van een vacaturesite om zijn bedrijf om te vormen tot een recruitmentbureau. Samen ontwikkelden ze een succesvolle formule, en al snel dacht Daan: Dit kan ik zelf! Maar om echt impact te maken, had hij iemand nodig die zijn visie aanvulde. Daar kwam Oliver Honders (Eigenaar) bij kijken. Zo werd HL Recruitment opgericht, vernoemd naar hun achternamen:
Honders en Loohuizen.
Bij HL Recruitment zagen we dat recruitment anders moest. Veel bedrijven wachtten vaak af tot de juiste kandidaat toevallig aan komt waaien, maar de traditionele aanpak werkt simpelweg niet meer. Bedrijven zochten zich suf naar de juiste kandidaten, terwijl professionals vastzaten in banen die niet écht bij hen pasten. Daarom besloten we het over een andere boeg te gooien: niet langer simpelweg cv’s schuiven, maar recruitment benaderen zoals marketing. Strategisch, creatief en met de juiste boodschap op het juiste moment, zo vind je ook de latent zoekende mensen.
Wat ons drijft, is de overtuiging dat het vinden van de juiste match levens kan veranderen. We weten dat een baan één van de primaire levensbehoeftes is, daarom gaan we verder dan alleen het invullen van vacatures; we bouwen relaties op en zorgen ervoor dat kandidaten zich verbonden voelen met het bedrijf. We blijven betrokken, controleren of alles goed gaat en vieren samen de successen. Als blijk van waardering voor de nieuwe stap van kandidaten, sturen we een kleine verrassing.

Onze waarden
Bij HL Recruitment als werkgever draait alles om drie sterke waarden: impact, vertrouwen en resultaat.
Impact
We willen niet zomaar kandidaten plaatsen, maar echt bijdragen aan de groei van bedrijven en carrières. Onze aanpak zorgt voor matches die op lange termijn waardevol zijn.
Vertrouwen
Eerlijkheid en transparantie staan bij ons voorop. We doen wat we beloven en bouwen aan sterke relaties, zowel met bedrijven als kandidaten.
Resultaat
Geen loze beloftes, maar keiharde resultaten. Wij zetten alles op alles om de juiste mensen op de juiste plek te krijgen – en dat werkt.